محمد خزاعی در اختتامیه جشنواره۳۴: برپایی جشنواره در چنین شرایط سختی کاری بسیار هنرمندانه بود

رئیس سازمان سینمایی در مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: نقدهایی که برخی رسانه‌ها از ایشان کردند به نظر من موقعیت آقای تابش را ارزیابی نکردند چرا که برگزاری جشنواره در چنین شرایط سختی کاری بسیار هنرمندانه بود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «محمد خزاعی» در بخشی از مراسم پایانی جشنواره در سخنانی گفت: خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت همه کسانی که در اینجا حضور دارند. تشکر و قدردانی می‌کنم از آقای تابش دبیر این جشنواره و از همکارانش که در شرایط سختی تلاش کردند چراغ جشنواره روشن بماند و می‌دانم کار سختی بود.

او اظهار داشت: نقدهایی که برخی رسانه‌ها از ایشان کردند به نظر من موقعیت آقای تابش را ارزیابی نکردند چرا که برگزاری جشنواره در چنین شرایط سختی کاری بسیار هنرمندانه بود.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: شرایط تولید، کمبود پول، نبود فیلم‌های شاخص و… باعث می‌شود که برگزاری جشنواره‌ها روز به روز سخت‌تر شود. من امشب اینجا مهمان هستم جای آقای حسین انتظامی خالی است که این جشنواره حاصل مدیریت ایشان است. دوست داشتم ایشان اینجا بودند.

رئیس سازمان سینمایی در پایان تأکید کرد: سینمای کودک احیا شده و ان‌شاءالله بیشتر احیا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *