آغاز فعالیت سینما فرهنگ خانه جشنواره۳۴ و برنامه برگزاری نشست ها

برنامه برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ سی‌و‌چهارمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نشست‌های پرسش و پاسخ فیلم‌های سینمایی بخش «مسابقه فیلم‌های بلند ایرانی» در سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران، بعد از نمایش هر فیلم در خانه جشنواره در تهران (سینما فرهنگ) برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، امروز جمعه ۱۶ مهرماه در اولین روز جشنواره نشست فیلم «پسران دریا» به‌کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی‌جامی پس از پایان نمایش این فیلم ساعت ۱۵:۴۵ برگزار خواهد شد.

فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، در بخش خارج از مسابقه جشنواره امسال در بخش ملی حضور دارد، نشست نخواهد داشت.

روز شنبه ۱۷ مهر پس از نمایش فیلم‌های «لیپار» ساخته حسین ریگی و «داستان‌های هزار و یک روز» ساخته حبیب احمدزاده، نشست پرسش و پاسخ با عوامل این دو فیلم در ساعت‌های ۱۵:۴۵ و ۱٨:۱۵ برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه ۱۸ مهر، بعد از نمایش فیلم‌های «بامبالا» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی اهالی رسانه پای صحبت‌های عوامل این دو فیلم در نشست پرسش و پاسخ می‌نشینند.

روز دوشنبه ۱۹ مهر، نشست پرسش و پاسخ فیلم‌های «بَلیط» به کارگردانی مرتضی رحیمی و «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی در ساعت‌های ۱۵:۴۵ و ۱٨:۱۵ برگزار خواهد شد.

در آخرین روز نمایش فیلم‌های جشنواره در تهران، نشست پرسش و پاسخ فیلم‌های «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبداللهی و «جعبه کوچک» ساخته محمد بصیری، بعد از نمایش این دو فیلم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ امسال، فعالان رسانه و خبرنگاران مجری نشست‌های پرسش و پاسخ خواهند بود. این نشست‌ها در سالن شماره ۲ فرهنگ برگزار و به صورت زنده از صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام و تلویزیون تعاملی تیوا پخش خواهد شد. بدیهی است برای سایر فیلم‌های بلند سینمایی نشست پرسش و پاسخ برگزار نخواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *