
«پاتوق مستند» مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از دوشنبه 28 اردیبهشتماه 1405 با نمایش 4 مستند آغاز به کار میکند.
به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علاقهمندان به سینمای مستند دوشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 14:30 تا 16 میتوانند تماشاگر مستندهای «حالا من هم از جنگ قصه دارم» (سعید فرجی)، «آرش در قلمرو ما» (فرهاد ورهرام)، «پشت چراغ قرمز» (مهدی باقری) و «تا قبل از نتانیاهو من آشغالترین آدم دنیا بودم» (آریان عطارپور) در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی باشند.
تماشای این مستندها برای علاقه مندان رایگان و ورود به سالن آزاد است. پاتوق مستند، هر هفته دوشنبهها به نمایش آثار مستند اختصاص دارد.