پیام علیرضا تابش در پی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای؛ پاسداشت غیرت و ایثار قهرمان نوجوان ملی در جشنواره فیلم کودک و المپیاد فیلمسازی نوجوانان

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پیامی به مناسبت درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای عنوان کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهد داشت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در متن پیام علیرضا تابش چنین آمده است: نوجوانانِ پُر شورِ این مرز و بوم، در عرصه علم و عمل، همواره، نگاهِ منتظرِ تاریخ را خیره یِ خود ساخته اند.

در ایامی که مردمِ ایران زمین، از یکسو، در اربعینِ سالار شهیدان به سوگ نشسته‌اند و از دیگرسو، یاد و خاطره سلحشورانِ هشت سال دفاع مقدس را احیا می‌کنند، شاهدِ خلقِ حماسه دیگری از سوی نوجوانِ آسمانی شده هستیم، علی لندی، متولد دهه ۸۰ فرزندِ برومندِ ایذه‌ای که ایثارگرانه، دلِ، به آتش زد و در قامتی پهلوانانه، خود را به کاروانِ مردان و زنانِ زلالِ این سرزمین رساند.

امسال هنرمندان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ، غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *