فیلم مستقل « عمارتی در مه» به مراحل فنی رسید

فیلم‌برداری “عمارتی در مه” به کارگردانی محمدعلی سلیمان تاش و تهیه‌کنندگی سید سجادمیرسید به پایان رسید تا پس از طی مراحل فنی، برای حضور در جشنواره‌های داخلی، خارجی و اکران‌ عمومی آماده شد.

فیلمبرداری این فیلم در اردیبهشت 1400 به مدت ۲۵ جلسه، در تهران و کرج به پایان رسید.

 در خلاصه داستان فیلم؛ مدیر یک آسایشگاه اعصاب و روان ازپزشکی جوانی، دعوت به عمل می آورد تا روی نوع خاصی ازبیماران روانی تحقیق کند. با حضور پزشک جوان درمجموعه ،او متوجه حوادث غیر معمول وپیچیده دربین بیماران وکارکنان اسایشگاه می شود .به گونه ای که احساس می کند علت دعوت  ازاو مسائل پزشکی نبوده وخود را درمعرض خطر جانی ومعماهای پیچیده درآسایشگاه می بیند ودرنهایت متوجه می شود که….

هدف از ساخت این  فیلم فرهنگ سازی در زمینه  هنر نمایش درمانی در کنار یک اتحاد گروهی  اعلام شده است تابا تحقق اهداف ،اثرات این درمان در جامعه نشان داده شود. چشم‌انداز و افق نگاه  پدید آورندگان این اثر  علاوه بر صلح، دوستی و اتحاد و  پیش قدم بودن  در معرفی شیوه‌ای است که با  درمان برخی بیماری‌های روانی، که در آن بیمار نقشی را بازی می‌کند به جهت رویارویی با آنچه او را آزار می‌دهد ارتباط دارد. سایکودرام به عنوان شیوه‌ای مؤثر و روشی جدید در توانبخشی و درمان افرادی که دچار عارضه‌های روحی و روانی شناخته می‌شود . در سایکودرام حوادث گذشته با ترس هایش و آینده با امیدهایش به زمان حال انتقال یافته و حل می شود.

محمدعلی سلیمان تاش کارگردان این فیلم ،کارگردان فیلم هایی چون  سینمایی دوشیزه باران با بازی مرحوم خسرو شکیبایی و جمشید مشایخی .. و همچنین سریال تلویزیونی ناری گل و تله فیلم جشنواره ای ” شهر آسمانی ، فیلم بی انتها و تله فیلم تلویزیونی  پشت آینه و همچنین فیلم مستند” معماران آسیایی” و.. او موفق به دریافت جوایزی از  جشنواره بین المللی ازفیک پرتغال، مانزینی افریقای جنوبی،کازان روسیه و… شده است.

تهیه کننده :سید سجاد میرسید

 سید سجاد میر سید تهیه کننده تله فیلم عمارتی در مه ، همچنین مدیرتولید و جانشین تهیه فیلم تلویزیونی پرچم عشق و همینطور مدیر تولید فیلم سقف کاذب و… بوده است.

عوامل  تولید این فیلم این به شرح زیر معرفی شده اند:

نویسنده و کارگردان: محمدعلی سلیمان تاش، تهیه کننده: سیدسجادمیرسید، جانشین تولید:علی اکبر رحمتی و محسن عباسپور ،مجری طرح : نقطه دید برتر، مدیر تولید : حامد موحد، مدیر تصویربرداری: شهرام خطی، صدابردار: مسعود حسینی ، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان : یاسر نظری،پشتیبانی تولید: رضا کشیری، منشی صحنه: ریحانه شیرخانی،تدوین: مهرداد قدرتی کیا ، طراح گریم: معصومه هداوند سیری، طراح لباس: اکرم خسروی ، عکاس:کیمیا کوشکی و علی یوسفی، مشاور رسانه: مهین نوبخت، مدیر روابط عمومی: فرامرزلامع، مدیر خدمات: علی جمیلیان ،بازیگران : اردلان شجاع‌کاوه ،روژینا میرسید، ماریان کلهر ،محمد حبیب‌الهی ، حامد موحد ،اکرم خسروی،مروه جاویدان،محمد ادریس جاویدان،یاسمین افتخاری،حمید بخشی،فرید پیروانیان،زهرا جباری،حسین سمی یاری،آیدابابایی،سبحان آسترکی،میلاد مولاقلی زاده،پروانه محمدی،عباس خزایی،ثریا مکرم،نیلوفرشیرازی،آیلار تهذیبی حق،اشکان قربانی،ابوالفضل کوچکی،محمد مهدی پورقلی،محسن عباس پور،فاطمه یزدانی،آیدا موسوی،نوید ملک سعیدی، آبتین مفید، متین صفرپور، ابوالفضل محمدی،ندا محمدلو،رامین فتحی،مبینا خدامرادی ، عارف ملکی،کوهیار عبدالهی ومهدی حبیب الهی

سید سجاد میر سید تهیه کننده فیلم  می گوید:با توجه به شرایط سخت کرونا و مشکلات مالی که وجود دارد، هدف من و همکارانم این بود که با سخت کوشی و ادای دین به هنر و صنعت مقدس فیلم داریم، یک اثر هنر پدید آوریم. او  در باره فیلم جدیدش هم می گوید : این روزها در حال تهیه مقدمات تولید  یک اثر کمدی هدفمند هستیم کهعوامل  وبازیگران آن به زودی معرفی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *